Thursday, 20 September 2012

untuk DIA ^_^


Bila ujian mendatang.

Assalamualaikum. 
Huh! Bila mula sem- III ni . Peh, minggu ni dah mula asigment melambak, bertimbun, menggunung lah bagai. hehe. 
Tapi, kita kena ingat . (# LIHAT GAMBAR DI BAWAH )

Betulkan?... 

WE CAN DO IT! 
#jangan lupa DUIT
1. Doa
2. Usaha
3. Ikhtihar
4. Tawakal

InsyaAllah.^_^

Monday, 10 September 2012

Sem-I 2012/2013



Assalamualaikum & selamat hari raya!... rasanya belum terlambat lagi utk ucap " selamat hari raya "... ni baru  je 24 syawal kan?.. so, korang dah puasa 6 ke belum?...

“ Sesiapa yang berpuasa Ramadhan, kemudian diikutinya puasa enam hari Syawal samalah seperti dia berpuasa sepanjang tahun " -al-Tirmizi

Jom kita rebut pahala tersebut! InsyaAllah^_^

Ok, tanggal 10 Sept 2012, bermulalah sesi pekuliahan bagi sem-I 2012/2013. Mood study?.... 
OH! TIDAK! Rasa tak puas cuti..( cuti 3 bulan dah ).. hehe
Cuti-cuti yang lalu, alhamdulilah, aku telah pun menggunakan dengan sebaik nya..

kini, ku mulakan sem baru ini dengan lafaz ....

"Bismillaahir rohmaanir rohiim"

semoga sem ini lebih baik daripada sem sebelumnya. Ia bukan hanya diukur berdasarkan pointer, tapi, amalan , sikap dan banyak lagi. InsyaAllah.^_^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...