Thursday 23 February 2012

(لَا يُكَلِّفُ اللهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا… (البقرة، ٢:٢٨٦ “Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya…” (QS. Al-Baqarah, 2:286)

Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. Assigment. 


 Salam.. Mesti korang tahukan cam ner mood aku sekarang.. ish..busy betul! tak suka ar macam ni.
Baru je awal sem dah banyak keje cam ni.. If nak typing tu aku tak kesah lar. Tapi, yang aku kesah kalau kena wat video ni. Ya Allah, permudahkan urusan hambaMu ini.

Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. Idea. 

Itu lar yang aku perlukan sekarang ini. Gugup jugak bila aku dengar lec suruh aku buat presentation. Aku pun terima je lah. Yela, aku ingat kene guna powerpoint je. tup2, kene wat video pulak. Adoi! Cam ner ni.!  T.T 
Mula-mula rase give up. Yela, ni 1st aku kena wat video. Dah lar tak ada softwarenya, hardisk pon dah kene format., bla,bla,bla,bla.........................................................Tapi, kita kene berpikiran positif! Jadi, aku pun mulakan pencarian aku terhadap software2 yg terbaik dan termudah bagi video editting ni. Cari punyer cari, aku terpikat dekat Sony Vegas Pro 11.0 ni. Ni gare2 aq tengok video Kyo Propaganda di Youtube. Hehehe. Biaselah, mencari sumber inspirasi ada kat mana2 je kan? Ilmu kan milik Allah.


Ok, ni antara assigment yang harus dilakukan :-
1. nota EE.
2. video "jurutera muslim ".
3. video Hubungan Etnik.
4. update blog/fb/twitter.hehe

InsyaAllah, kalau dah siap nanti aku akan cube share.

moral : walau apa pun kesusahan, INGAT, ALLAH ADA BERSAMA KITA..^_^
dan aku yakin + percaya bahawa TIADA YANG MUSTAHIL DI DUNIA INI kerna 

"Allah tak membebani hambaNya melainkan atas kemampuan hambaNya"..

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...