Friday, 30 December 2011

Andainya umi bersama kita~

   
            Assalamulaikum semua! Hello! Tq 4 visiting my blog..:)  Hah.. kalau tengok tajuk tuu mesti korang pelik kn kenapa aq letak video ni.. Macam tak de video lain je.. hehe.. Suke hati aq lar.. hehe:P  tak lar, sbenarnya akhir2 ni aq makin asyik dilanda fenomena ' Mat Lufti ' dalam diri aq.. Bila aq tengok video dia sampai tergolek-golek aq gelak...hehe..( itu merupakan hiperbola..jangan percaye).. Best ke video ke? Kenapa aq pilih dia bukan ANWAR HADI ? .hehe.. Dua2 aq suka, tapi aq lagi suka pada c Lufti ni.. krna pembawakan dia simple + relax + creative..  I LIKE IT .. haha.. merapu lak jadinya.. Aq pilih video ni sebab aq teringat masa mula-mula aq belajar masak goreng tepung mase ketiadaan parent aq kat umah.. Eceh, hajat nk wat diorg puji aq .. Yela, korg bayangkan seorang ibu+bapa yg balik rumah dalam keadaan penat2 , then, anaknya masakkan sesuatu utk diorg.. Sweetkan? hihihi.. Tp, mase mula-mula aq masak ni, habis 1 badan aq kena minyak masak gara2 goreng tepung tuu meletop..T.T apa lagi, kelam kabut aq mandi , sapu ubat, dan sapu colgate.. Colgate? haha.. Lantak lar ..sapu je..  Ok lar, korg layan r video ni~

p/s : jangan tengok video ni macam kura-kura tengok bayam..hehe.. FIKIR DILUAR SARAF OTAK ANDA tentang apa yg disampaikan..^_^

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...